2011. április 4., hétfő

Igaz, ami igaz...

Azt hiszem, megintcsak sikerült elég egyoldalúan szemlélnem a jelenséget! DE, örülök, hogy Szende, akinek - megjegyzem - irtó aranyos a neve:-) ráébresztett, az általam elkövetett hibára. Valóban nem fordítottam kellő figyelmet (sőt, lehet, hogy egyáltalán nem!) a másik vetületre, a másik oldalra. Igen, sok igazság van abban, amit Szende írt. Én is sok esetben, mikor azt gondoltam mekkora király vagyok, hihetetlenül jó munkát végeztem, csak az idő előrehaladtával jöttem rá (ha nem azonnal, presze csak miután a főnök kezébe adtam az anyagot!), hogy ez nem stimmel, itt is van egy kis bibi, meg ott is. Kiderült, hogy sok kis apró bibicske van az én királyul összeállított munkámban... Valóban ilyen is van. Meg olyan is mikor "nem szeretem" munkát, feladatot kell csinálni. Ez semmi esetre sem tölti el az embert boldogsággal. Mindettől függetlenül azt gondolom, hogy kell a komunikáció, a visszajelzés, visszacsatolás az alkalmazott felé. Persze az sem mindegy, hogy a hibák elkövetése pillanatnyi "elmezavar" szüleményei vagy információhiányból adódik. Ugyanis sokszor előfordul az is, hogy hiányosak a paraméterek vagy egyáltalán nem kapja meg ezeket a dolgozó. Igen, elhiszem, hogy a vezetőnek is szüksége van megerősítésre, visszacsatolásra, de fogadjuk el, hogy ez nyilván oda-vissza játék. Ha ez az egyik irányba nem működik, akkor valószínű megreked ez a folyamat és csak romlani tud a helyzet. A magam munkamoráljából kiindulva én (legalábbis úgy érzem) sok esetben mondtam köszönetet és voltam hálás, mégis úgy érzem ez messze nem áll arányban a felém közvetített elismertséggel. Persze ebből nyílván le kell vonni, hogy eléggé pesszimista alkat vagyok, főleg az utóbbi időben, de ezen már dolgozom, hátha elérek valamilyen pozitív eredményt... :-)
Azért megfogadom Szende tanácsát és meg fogom említeni a főnökömnek, ha valamivel elégedett vagyok. Még ezt is el tudom képzelni, hogy azt is megkockáztatom - mert ebben a tekintetben szerencsés vagyok, nem emberevőek a főnökeim - , hogy arról is beszámolok, ha valamivel nem egyezik a véleményem vagy más az elképzelésem. Aztán majd várom a hatást :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése